Feina per a 3r d’ESO segona llengua (Gisela Balañà)

PRIMERA SETMANA DE CONFINAMENT (16/3-20/3):

Hallo, wie geht’s?

Espero que estigueu tots i totes bé. Com bé sabeu, ens hem anat comunicant per mail aquesta primera setmana de confinament però a més a més tindreu les meves propostes per aquests dies també al blog de l’institut. En primer lloc, no us atavaleu per la feina ja que es tracta d’una segona llengua. Com bé sabeu, per aquests primers dies us he proposat que feu els exercicis de repàs online interactius de les unitats 10, 11 i 12 que corresponen a les unitats que hem fet fins ara durant aquest curs anant a aquest link:
https://www.hueber.de/exercises/530-26661/a12/?rootPath=/exercises/530-26661/a12/  

També heu pogut repassar el que vau fer a 1r i 2n d’ESO fent les activitats de les unitats 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 anant al següent link:

https://www.hueber.de/exercises/530-26661/a11/?rootPath=/exercises/530-26661/a11/

Només cal que cliqueu starten i que aneu fent.

SEGONA SETMANA DE CONFINAMENT (23/3-27/3):

Aquesta segona setmana us proposo que, si podeu,  feu les següents tasques de repàs del que ja hem explicat a classe:

 Tasca 1:

  • Traduir els dos textos que parlen del Lionel Messi i l’Adele (Übung 18 Seite 24) al català o castellà.
  • l’exercici 18a de la pàgina 24 de l’Arbeitsbuch que ja us vaig explicar a classe. Recordeu que heu de reescriure els 2 textos i substituir els noms pels pronoms que toquen per evitar la repetició (Nominativ: funció de subjecte abans del verb> er/sie/es, sie (plural) o Akkusativ: funció de Complement directe després del verb> ihn/sie/es, sie (plural).

 Podeu enviar-me aquesta tasca 1 al meu correu electrònic: gbalana@xtec.cat

 Tasca 2:

  • Que feu un text molt similar al d’un dels models que teniu i que parleu de la vostra Star (persona que admireu! Pot ser coneguda o no)

 Expliqueu també l’edat que té, què li agrada fer (exemple: er singt und kocht gern, parleu de la seva familia (exemple: er hat einen Bruder und eine Schwester…)

 Podeu enviar-me aquesta tasca 2 al meu correu electrònic. (gbalana@xtec.cat)

 Tasca 3:

  • Exercicis de l’Arbeitsbuch página 25.

 Si voleu, podeu fer més pràctica de gramática i vocabulari si aneu al següent link:

https://www.klett-sprachen.es/sm-rt-portal/quizlet/klasse/c-2533#anchor=6381

Si teniu dubtes només cal que em contacteu via mail. Ja m’aniré posant en contacte amb vosaltres. De moment ja teniu feina per uns dies.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració i resto a la vostra disposició pel que us convingui.

Cuideu-vos molt!

TERCERA SETMANA DE CONFINAMENT (30/3-3/4):

Hallo, wie geht’s? Espero que estigueu tots i totes bé. Com bé sabeu, ens hem anat comunicant per mail aquesta primera i segona setmana de confinament  i us he anat fent propostes de material online i tasques de repàs que m’heu anat enviant per correu. Si no teniu l’Arbeitsbuch amb vosaltres demaneu fotos, si us plau.

Aquesta tercera semana us proposo  que feu les següents activitats de repàs a l’Arbeitsbuch i si no el teniu les feu a la llibreta però no cal que me les envieu aquest cop. Si les podeu fer, doncs bé perquè estareu entretinguts i ja les revisarem a la tornada. Però si no les podeu fer, no patiu,  d’acord?

Exercici 19a pàgina 25 Arbeitsbuch: Cal que poseu les frases a les bombolles. Recordeu que kennen vol dir conèixer.

 Exercici 19b pàgina 25 Arbeitsbuch (ja resolt): Recordeu que els pronoms en acusatiu són els següents marcats en negreta: ich>mich, du>dich, er>ihn, sie>sie, es>es, wir>uns, ihr>euch, sie>sie.

 Exercici 20 pàgina 25 Arbeitsbuch: Completeu amb el pronom en acusatiu correcte. Si cal, busqueu les paraules que no entengueu al diccionari.

Exercici 1a, 1b, 1d pàgina 27 Arbeitsbuch: LESEN (comprensió lectora)

1a pàgina 27: llegiu el text i busqueu les paraules deconegudes al diccionari. Decidiu si és un blog, text o website.

1b pàgina 27: Quins d’aquests títols relaciones amb els textos anteriors (A, B, C)? N’hi ha tres que no van bé!

1d pàgina 27: Quines d’aquestes persones relaciones amb els textos A, B i C? Hi ha una persona que sobra.

No us atavaleu, són activitats que en principi podeu fer sols i soles perquè el que us demano ja està explicat a classe i si teniu dubtes sempre em podeu escriure un e-mail. Us recordo que tornarem a explicar el que convingui a la tornada!

 Tingueu present que podeu seguir practicant amb les activitats online. Aquí teniu un link amb noves activitats!

https://www.klett-sprachen.es/sm-rt-portal/quizlet/klasse/c-2533#anchor=6381

 Cuideu-vos molt!

SETMANA 14/04-19/04

Bon dia, espero que tots i totes estigueu molt bé. Aquesta setmana us proposo les activitats que trobareu a les pàgines 1,2 i 3 del quadern liveworksheets al que ja us heu registrat. Hi ha algunes pàgines que podreu repetir i apuntaré la millor nota.

L’activitat de la pàgina 1 no la podreu repetir. (posar el nom de cada mitjà de transport)
L’activitat de la pàgina 2 la podreu repetir 1 cop. (posar amb què es viatja. MIT + DATIU!!! (masc: dem, fem: der, neutre: dem)
L’activitat de la pàgina 3 no la podreu repetir. (Triar el nom del lloc correcte fixant-vos en les fotografies)

Veureu que el resultat de l’activitat serà instantani i el veureu tant vosaltres com jo mateixa. No teniu límit de temps per fer les activitats però procureu fer-les durant aquesta setmana.

Per qualsevol dubte o aclariment no dubteu a deixar un comentari que us respondré el més aviat possible

SETMANA 20/04-26/04

Bon dia a tots i a totes, espero que estigueu bé.  Us escric per informar-vos que aquesta setmana us proposo fer la pàgina 4 i 5 del quadern de liveworksheets. (si encara no heu fet les pàgines 1, 2, 3 de la setmana passada encara les podeu fer. Podreu repetir les pàgines 4 i 5 un cop per millorar nota. 
 
Per cert, enhorabona per les tasques de la setmana passada! veig que us en vau sortir prou bé! 😉 Si teniu dubtes o preguntes ja ho sabeu. Cuideu-vos!
QUINZENA 27/04-8/05

Bona tarda a tots i a totes,

Les tasques que us proposo per aquesta quinzena són les següents:
Liveworksheets pàgines 5, 6, 7, 8.
Les pàgines 5 i 6 són de vocabulari de la roba que hauríem d’haver treballat a classe. Us penjo un powerpoint amb algunes peces de roba però no està del tot complet. Per fer els exercicis haureu de buscar paraules al diccionari. Si us plau, apunteu-vos totes aquestes paraules de vocabulari de la roba a la llibreta.
Les pàgines 7 i 8 són de repàs dels verbs en present. Hi ha verbs regulars i irregulars.
Cada una d’aquestes pàgines les podreu repetir un cop.
Ja sabeu que podeu contactar amb mi per qualsevol dubte o pregunta.
Viel Spaß!!! 😉
QUINZENA 11/05-22/05

Bon dia a tots i a totes,

Les tasques que us proposo per aquesta quinzena són les següents:
Les pàgines 9, 10, 11 i 12 del quadernet liveworksheets.
Aclariments: Per fer la pàgina 10 heu de mirar la película de Nicos Weg fins al minut 16.
Aquí teniu l’enllaç.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s