Feina per a 2n d’ESO segona llengua (Gisela Balañà)

PRIMERA SETMANA DE CONFINAMENT (16/3-20/3):

Hallo, wie geht’s?

Espero que estigueu tots i totes bé. Com bé sabeu, ens hemanat comunicant per mail aquesta primera setmana de confinament però a més a més tindreu les meves propostes per aquests dies també al blog de l’institut. En primer lloc, no us atavaleu per la feina ja que es tracta d’una llengua. Tot allò que quedi pendent ja ho farem o bé a la tornada o al curs que ve. Com bé sabeu, per aquests primers dies us he proposat que feuels exercicis de repàs online interactius de les unitats 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 8 que corresponen al que hem fet fins ara. Recordeu que podeu fer aquests exercicis anant al següent link:

https://www.hueber.de/exercises/530-26661/a11/?rootPath=/exercises/530-
26661/a11/

Només cal que cliqueu starten i que aneu fent.

SEGONA SETMANA DE CONFINAMENT (23/3-27/3):

Si ja ho heu fet tot, aquesta segona semana us proposo que feu les activitats
interactives dels temes 1, 2, 3 i 4 (Kapitel 1, 2, 3, 4) que trobareu en el
següent link:

http://einstufungstests.klett-
sprachen.de/eks/klasse/index.php?questname=klasse&questclass=A1&questbl
ock=1

Podeu fer més pràctica de gramática i vocabulari si aneu al següent link:

https://www.klett-sprachen.es/sm-rt-portal/quizlet/klasse/c-2533#anchor=6381

També us proposo un repte! Us deixo el link de la pel.lícula que vam començar a mirar a classe: Nicos Weg per si us ve de gust mirar-la fins on la pugueu entendre i potser tornar a posar-la des del començament per veure si recordeu tot allò que vam explicar:

 

Si cal, ja m’aniré posant en contacte amb vosaltres via mail. Moltes gràcies per
la vostra col.laboració i resto a la vostra disposició pel que convingui.

Cuideu-vos molt!

TERCERA SETMANA DE CONFINAMENT (30/3-3/4):

Hallo, wie geht’s? Espero que estigueu tots i totes bé perquè ara per ara és el més important. Com bé sabeu, ens hem anat comunicant per mail aquesta primera i segona semana de confinament  i us he anat fent propostes de material online per anar fent. Aquesta tercera semana us proposo les següents activitats: No cal que me les envieu. Si les podeu fer, doncs bé perquè estareu entretinguts i ja les revisarem a la tornada. Són activitats que són de repàs del que ja ha estat explicat però si no les podeu fer, no patiu, d’acord?

Recordeu que ens vam quedar a la unitat 8: Trinken wir einen Karibik-Cocktail?

Si no ho recordo malament vam fer els exercicis 1 i 2 de l’Arbeitsbuch Seite 65. Ara us proposo que feu: el 3a i 3b de la página 65 (Arbeitsbuch) . Els exercicis de la pàgina 66 (Arbeitsbuch) i el 8 i 9 de la 67 (Arbeitsbuch).

Què passa si no tenim l’Arbeitsbuch a casa perquè ens el vam deixar a l’institut? Si podeu, demaneu que us passin fotos dels exercicis i els podeu fer a la llibreta.

Detallo explicació de cada exercici:

Exercici 3a pàgina 65:

Recordeu el verb mögen? mögen vol dir agradar. Com el fem servir?

Tal i com vaig explicar el conjuguem de la següent manera perquè és un verb irregular:

(Ich mag, du magst, er mag, wir mögen, ihr mögt, sie mögen)

El verb mögen és un verb que pot anar seguit d’un verb en infinitiu, com per exemple:

Ich mag kochen

O pot anar seguit d’un nom:

Exemple: Ich mag Kaffee

En aquest exercici heu de dir què li agrada a les següents persones. A la primera imatge podríem dir: Er mag Kaffee, oi?

Exercici 3b página 65: conjugar verb mögen (ja us he donat alguna pista em sembla ;))

Exercici 4 pàgina 66: Heu de col.locar el verb mögen conjugat correctament fixant-vos bé en els subjectes que us dónen.

Exercici  5 pàgina 66: Completar els diàlegs seguint el model:

Vanessa, magst du Cola? Nein, Cola mag ich nicht. Ich mag lieber Limonade.

(Vanessa, t’agrada la Cocacola? No, la Cocacola no m’agrada. Prefereixo la llimonada)

Fixeu-vos en les cares. L’enfadada representa allò que no li agrada i la contenta allò que si que li agrada.

Exercici 6 pàgina 66: Exercici de vocabulari. Cal completar les imatges amb les paraules correctes.

Exercici 7 pàgina 66: Completar les respostes amb les paraules que et proposen. (Ich habe Durst: tinc set) Si cal feu servir el diccionari.

Exercici 8 pàgina 67: Seguiu l’exemple i poseu el nom dels números.

Exercici 9 pàgina 67: Seguiu la sèrie i poseu els números en lletres tal i com l’exercici t’indica.

Repeteixo, no cal que m’envieu aquestes activitats. Si podeu les feu a l’Arbeitsbuch o a la llibreta i ja me les ensenyareu quan tornem si les heu pogut fer. No us atavaleu, són activitats que en principi podeu fer sols i soles perquè són de repàs i si teniu dubtes sempre em podeu escriure un e-mail.

 

Recordeu que podeu seguir practicant amb les activitats online!!

 

Cuideu-vos molt!

SETMANA DEL 14/04-19/04

Bona tarda, espero que tots i totes estigueu molt bé. Us escric per recordar-vos a que us haurieu de registrar a liveworksheets per començar a treballar.  És molt fàcil i si teniu dubtes o problemes em podeu escriure.

Per accedir-hi haureu d’anar a la web liveworksheets:
https://es.liveworksheets.com/

1) Quan us registreu haureu de donar aquest codi:   i88mfgpyce
2) Us haureu de registrar amb un nom d’usuari (NOM QUE JO RECONEGUI) i contrasenya que poseu vosaltres
3) Són tasques online que es corregeixen i generen una nota que jo veuré i vosaltres també

Aquesta setmana harieu de fer les activitats que trobareu a les pàgines 1,2 i 3 del quadern. Hi ha algunes pàgines que podreu repetir i apuntaré la millor nota.

L’activitat de la pàgina 1 la podreu repetir 1 cop.
L’activitat de la pàgina 2 la podreu repetir 1 cop.
L’activitat de la pàgina 3 la podreu repetir 1 cop.

Veureu que el resultat de l’activitat serà instantani i el veureu tant vosaltres com jo mateixa.No teniu límit de temps per fer les activitats però procureu fer-les durant aquesta setmana.

Per qualsevol dubte o aclariment no dubteu a deixar un comentari que us respondré el més aviat possible.

SETMANA 20/04-26/04

Bon dia a tots i a totes, espero que estigueu bé.  Us escric per informar-vos que aquesta setmana us proposo fer la pàgina 4 i 5 del quadern de liveworksheets. (si encara no heu fet les pàgines 1, 2, 3 de la setmana passada encara les podeu fer. Podreu repetir les pàgines 4 i 5 un cop per millorar nota.
Aclariments de la pàgina 4:
Per a l’exercici 1: Escoltar l’audio i triar l’opció correcta en cada cas. Recordeu que Vorname: nom de pila, Alter: edat, Land: país, Wohnort: lloc on es viu.
Per a l’exercici 2: Escoltar l’audio i completar amb les paraules de la dreta
Per a l’exercici 3: Completar la informació de l’esquerra amb frases completes. Per exemple: Das ist Gisela, sie ist 30 Jahre alt….
Per cert, enhorabona als que vau fer les tasques la setmana passada! veig que us en vau sortir molt bé! 😉 Si teniu dubtes o preguntes ja ho sabeu.
QUINZENA 27/04- 8/05
Benvolgut alumnat, per aquesta quinzena us proposo el següent:
1) completar els diàlegs de la fotocòpia que adjunto al mail.
2) fer la traducció dels diàlegs al català o al castellà.
Si heu entrat al google classroom em podeu penjar la tasca a la plataforma (tasca diàlegs) i si no hi esteu inscrits em podeu fer arribar l’activitat feta al correu electrònic.
Viel Spaß!!! 😉

QUINZENA 11/05- 22/05

Benvolgut alumnat, per aquesta quinzena us proposo el següent:

Fer les pàgines 6, 7, 8, 9 i 10 del liveworksheets. Si encara no heu fet les anteriors encara hi esteu a temps. Podreu repetir aquestes pàgines un cop per millorar la nota.

Per qualsevol dubte o aclariment no dubteu a contactar amb mi. 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s